DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Pristatymo terminas priklauso nuo prekės likučio ir jūsų buvimo vietos.
Kiekvieno produkto puslapyje rasite tikslius pristatymo laikus, nes jie priklauso nuo to, ar prekė yra mūsų sandėlyje, keliauja pas mus ar užsakoma iš tiekėjo.
Jei kyla klausimų dėl pristatymo, susisiekite su mumis!
Ne, mes neturime fizinės parduotuvės, tačiau mūsų sandėlis yra Jurbarke, Lietuvoje.
Jei norite atsiimti savo užsakymą, galite tai padaryti iš anksto susitarę su mumis. Tiesiog parašykite mums prieš atvykdami!
Greitai turėsime!
Kol kas galite apsilankyti pas mūsų partnerius Kretingoje, kur išbandysite mūsų surinktus simuliatorius.
Taip, galite pirkti išsimokėtinai, bet tik jei gyvenate Baltijos šalyse (Lietuva, Latvija, Estija).
Mes bendradarbiaujame su InBank per Paysera, todėl galite lengvai gauti lizingą.
Kaip tai padaryti?
- Įdėkite prekes į krepšelį ir eikite į atsiskaitymą.
- Pasirinkite InBank kaip mokėjimo būdą.
- Sekite instrukcijas – InBank pateiks jums pasiūlymą ir sąlygas.
Visoms mūsų prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija.
Mes netaisome prekių vietoje, tačiau, jei kas nors nutiktų, jūsų įranga būtų išsiųsta gamintojui arba sertifikuotam paslaugų centrui Europoje.
Stengiamės garantinius procesus atlikti kuo greičiau (tokių būna mažai).
Kai tik išsiųsime jūsų užsakymą, gausite el. laišką su siuntos sekimo numeriu. 📦
Svarbu: sekimo informacija gali atsinaujinti tik po 24 valandų, todėl jei iš karto nematote judėjimo – nesijaudinkite, sistema dar neatsinaujino.