Garantija ir klientų aptarnavimas

Garantija

Visoms mūsų parduodamoms prekėms suteikiame 24 mėnesių garantiją tiek privatiems, tiek verslo klientams.

Kas yra padengiama garantija?

  • Gamykliniai defektai
  • Trūkstamos dalys gavus užsakymą
  • Transportavimo metu sugadintos prekės (jei tai ne kliento kaltė)

Kas nėra padengiama garantija?

  • Natūralus nusidėvėjimas
  • Kliento padaryta žala (numetimas, neteisingas naudojimas, modifikacijos ir kt.)

Kaip pateikti garantinį prašymą?

  1. Parašykite mums el. paštu service@helente.lt, nurodydami užsakymo numerį, produkto problemą ir pridėkite nuotraukas ar video.
  2. Mūsų komanda atsakys tą pačią dieną (jei gauname užklausą įprastomis darbo valandomis).
  3. Jeigu problema patenka į garantiją, mes pasirūpinsime visu procesu, įskaitant nemokamą siuntimą ir remonto ar pakeitimo išlaidas.
  4. Klientui nereikia niekuo rūpintis – viską padengiame mes.

Klientų aptarnavimas

Mes didžiuojamės savo klientų aptarnavimu ir visada stengiamės padėti nemokamai, nesvarbu, ar įsigijote mažą detalę, ar pilną simuliatorių.

Techninė pagalba – Jeigu turite klausimų apie prekę, jos montavimą ar naudojimą, rašykite mums – padėsime!

Turnkey simuliatorių palaikymas – Jeigu pirkote pilną simuliatorių iš mūsų, teikiame nuotolinį palaikymą ir techninę priežiūrą internetu, be jokių papildomų mokesčių.

Jei turite klausimų ar reikia pagalbos, esame visada pasiruošę padėti. Susiekti galite tel. nr., el. paštu arba svetainės “Live Chat”, kurį turėtumėte rasti apačioje, dešinėje.