Grąžinimas
1. Grąžinimo sąlygos
-
Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo prekių gavimo datos.
-
Prekės turi būti tokioje pat būklėje kaip atvyko ir originalioje pakuotėje su visais priedais (pvz., kabeliai, maišeliai, naudojimo instrukcijos ir kt.) tam, kad būtų suteikta visa pinigų grąžinimo suma.
-
Prekės, kurios buvo atidarytos ir yra nepilnos (trūksta kai kurių smulkių pakuotės elementų ar priedų, pvz maišelių, lipdukų), gali būti grąžintos, tačiau nuo grąžinamos sumos bus taikomas 10–25% administracinis mokestis (restocking fee).
-
Prekės, kurios yra sugadintos arba aiškiai naudotos, nepriimamos grąžinimui.
2. Grąžinimo procedūra
- Prieš grąžindami prekę, susisiekite su mumis el. paštu support@helente.lt ir gaukite grąžinimo leidimą bei instrukcijas, kaip atlikti grąžinimą.
- Į grąžinimą būtina įtraukti visus originalius pakuotės elementus ir priedus.
3. Pristatymo išlaidos
- Jei grąžinimas atliekamas dėl defektų ar mūsų klaidos, mes padengsime grąžinimo pristatymo išlaidas.
- Jei grąžinimas atliekamas dėl asmens priežasčių (pvz., persigalvojote), klientas atsako už grąžinimo pristatymo išlaidas.
4. Pinigų grąžinimas
- Gavę grąžinamą prekę, per 1–2 darbo dienas ją patikrinsime ir jeigu viskas atitinka reikalavimus, iškarto grąžinsime jums pinigus.
- Pinigai bus grąžinti į pradinį mokėjimo būdą, tačiau jų atsiradimas jūsų sąskaitoje gali užtrukti kelias darbo dienas, priklausomai nuo jūsų banko.
5. Sugedusios arba nekokybiškos prekės
- Jei gavote sugadintą ar nekokybišką prekę, susisiekite su mumis per 48 valandas nuo gavimo datos ir pateikite nuotrauką arba vaizdo įrašą kaip įrodymą.
- Sugedusioms prekėms galime pasiūlyti nemokamą keitimą arba visišką pinigų grąžinimą, įskaitant pristatymo išlaidas.
Jei turite klausimų ar reikia pagalbos, prašome susisiekti su mumis el. paštu support@helente.lt.

