DUK

Dažniausiai mūsų klientų užduodami klausimai.

Pristatymas

Kiek laiko užtrunka pristatymas?

Pristatymo terminas priklauso nuo prekės prieinamumo ir jūsų buvimo vietos.

Kiekvieno produkto puslapyje rasite tikslius pristatymo laikus, nes jie priklauso nuo to, ar prekė yra mūsų sandėlyje, keliauja pas mus ar užsakoma iš tiekėjo.

Plačiau apie pristatymą – čia.

Jei kyla klausimų dėl pristatymo, susisiekite su mumis!

Kaip galiu sekti savo užsakymą?

Kai tik išsiųsime jūsų užsakymą, gausite el. laišką su siuntos sekimo numeriu.

Svarbu: sekimo informacija gali atsinaujinti tik po 24 valandų, todėl jei iš karto nematote judėjimo – nesijaudinkite, sistema dar neatsinaujino.

Užsakymai

Kokia yra prekių garantija?

Visoms mūsų prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija.

Jeigu prekė pasitaiko brokuota, ją kuo greičiau pakeičiame į naują.

Įrangos vietoje netaisome, tačiau, jei kas nors nutiktų, jūsų įranga būtų išsiųsta gamintojui arba sertifikuotam paslaugų centrui Europoje.

Stengiamės garantinius procesus atlikti kuo greičiau (tokių būna mažai).

Ar visos kainos jau su įskaičiuotais mokesčiais?

Taip, visos mūsų svetainėje nurodytos kainos yra su PVM.

Ar galiu pirkti be PVM, jei esu EU įmonė?

Taip, jei esate EU (ne LT) registruota įmonė su galiojančiu PVM mokėtojo kodu, galite įsigyti be PVM (0% tarifu). Susisiekite su mumis el. paštu support@helente.lt, ir mes greitai atsiųsime jums sąskaitą be PVM.

Produktai

Ar suteiksite pagalbą jungiantis įrangą jeigu prireiks?

Žinoma! Patys esame sim racer’iai, todėl puikiai suprantame, kaip viskas veikia. Jei gavus užsakymą prireiks pagalbos – parašykite mums el. paštu support@helente.lt ir tikrai jums padėsime.

Ar turite fizinę vietą, kur galėčiau apžiūrėti, išbandyti jūsų prekes ir atsiimti užsakymą?

Taip! Mūsų būstinė yra Kaune, Pramonės 4K. Čia turime sandėlį, mūsų simuliatorius bei įrangą vietoje. Galima atvykti apžiūrėti, išbandyti ir net atsiimti savo užsakymą. Tereikia iš anksto susitarti dėl apsilankymo laiko.

Neradai atsakymo?

Susisiek su mumis.